sobota 5. ledna 2013

Nový Match Perfection :)


Bez make-upu :D :P

S novým Match Perfection :)

Lidi, pecka! Ten nový match perfection je ještě lepší jak ten starý.. :) Jak můžete vidět krásně rozjasňuje :)  a nepůsobí to vůbec zas tak že bych se leskla :) možná nos.. Kryje perfektně.. :) Odstín 40x lepší jak předtím a to předtím jsem měla 100 ivory a teď mám 2 odstín v pořadí což je 103 true ivory :)) .. A je mnohem světlejší a sedí perfektně :) .. Nemohla jsem to vydržet a recenzi prostě udělala už dnes :) ..
Jediný problém je to, že tento make-up mi zkomplikoval rozhodování a to to, že jsem chtěla už jenom pořád dokola používat Avon Calming Effects :) .. Teď nevím kterou lahvičku si koupím příště :P ale pořádně si to rozmyslím ! :) Oba make-upy jsou parádní + tento má fakt nádhernou, řekla bych květinovou vůni :) úžasnej je :)) .. Moc moc pochvaluji Rimmel.. :) PS: Taky jsem slyšela šílené chvály na Wake me up :) tak si nejsem jistá jestli příští lahvička nebude právě Wake me up :D :P ale doufám že mu odolám ;) ..

Žádné komentáře:

Okomentovat